14 February 2013

Lefkada

Lefkada | Grecia 

Lefkada, locul care m-a cucerit in vara anului 2009.

A fost a treia oara cand am ales aceasta locatie ca destinatie de vara. Ador Grecia. De fiecare data ma gandesc unde sa ne petrecem concediul de vara si de 4 ani la rand tot la Grecia ajung. Imi plac la nebunie marea, apusul, muzica, culorile caselor, autostrazile lor pustii dar extrem de bune, ferryboat-urile, stradutele inguste, atmosfera, leandrul, mancarea lor delicioasa, in special salata de vinete, salata greceasca si uimitor pentru mine, pestele...imi place tot.

Dat fiind faptul ca am plecat in aceasta excursie din Freiburg im Breisgau, a trebuit sa traversam Elvetia si sa innoptam in Italia, in Parma. Urmatoarea zi am plecat spre Bari, de unde am luat  seara ferryboat-ul spre Grecia, pentru a ajunge dimineata la ora 6 in Igoumenitsa. Ulterior am continuat sa mergem timp de aproximativ o ora pe un drum superb pe coasta, spre Lefkada. Aici am petrecut un sejur superb, care a durat 10 zile. Nu doar ca a fost cel mai lung, dar hotelul unde am stat a fost de exceptie. The Aigli se numeste si este de fapt o vila mare cu o curte interioara superba, cu un ficus gigantic, ce se strecoara printre stradutele inguste din centrul orasului (am postat mai jos chiar si o fotografie cu straduta pe care se afla). Micul dejun a fost exact pe placul meu, servit in fiecare dimineata in curtea plina de verdeata, de un personal extrem de saritor si amabil. Camerele, ale caror nume difera in functie de culori, au baldachin, sunt luxoase si spatioase. A fost unul dintre cele mai frumoase locuri in care am stat vreodata.

In ceea ce priveste insula, a devenit din ce in ce mai populata si din cate am inteles, incepand cu anul 2013 sau 2014 se vor face zboruri de la Bucuresti spre Lefkada (Ioanina). Am incercat sa ne bucuram la maxim de ceea ce este tipic acestei insule, anume marea de un albastru uimitor si am cautat cele mai salbatice plaje, pe care chiar si pana in acel moment nu le descoperisem. Uimitor pentru noi a fost faptul ca in ultima zi, exact ca in anul 2009, am avut parte de valuri imense!!

A fost o vacanta superba, relaxanta si de neuitat, iar Lefkada va ramane mereu una dintre locatiile mele preferate, ca destinatie de vara, insa chiar nu cred ca in anul acesta, 2013, vom merge tot aici. A 4-a oara ar fi deja mult prea mult, dar cine stie? :)
 




























Experienta Lefkada ma duce cu gandul la: relaxare, liniste, albastru, valuri.

Transport: 

Masina | aprox. 80 litri motorina;  
Ferryboat250 EUR: 180 EUR cabina + 70 EUR Masina

Cazare: 

Parma | Italia : Hotel Valdenza 4* | 73 EUR / seara / camera + mic dejun;
Lefkada: Hotel The Aigli  | 100 EUR / seara / camera + mic dejun; 

Ce am vizitat: Kefalonia, Ithaka, Scorpio island.

+ marea, mancarea, hotelul, atmosfera;

Revenire: Probabil

Nota 10

No comments:

Post a Comment