3 March 2012

Brugge


Brugge |Belgia


Brugge este un oras unic, la care am visat foarte mult timp. In noiembrie 2011 am avut ocazia sa-l vizitez pentru mai multe zile. Pentru ca am ales aceasta perioada, orasul nu a fost extrem de aglomerat, insa dupa-amiaza numarul turistilor crestea considerabil. Cel mai mult mi-au placut plimbarile de dimineata pe stradutele inguste, unde atmosfera medievala a orasului se simtea din plin. Am avut parte de zile cu ceata si de zile insorite, insa Brugge este superb indiferent de vreme. Imi imaginez ca vara sunt foarte multe flori, insa toamna are farmecul ei si a facut ca acest oras mic sa fie pentru mine un loc extrem de romantic si de neuitat.

Hotelul la care am stat a fost de exceptie. Pe langa faptul ca a fost destul de central, a fost situat langa un canal larg, iar in fiecare dimineata serveam micul-dejun in restaurantul hotelului situat la demisol, ascultand in surdina muzica clasica si privind pe fereastra (care era la nivelul apei) cum trec lebedele, pe care uneori le si hraneam. 

Pentru parcare am cumparat de la hotel un cartonas in valoare de 3 EUR, pe care trebuia sa il modificam la fiecare 4 ore. Cartonasul arata ca un ceas si trebuia sa indicam ora la care am parcat, lasandu-l ulterior pe bord.

In ceea ce priveste restaurantele, diversitatea era mare, unele cu preturi accesibile iar altele mai micute si deosebite unde puteai sa servesti cina intr-un cadru intim, langa un semineu.

Intreg orasul este impanzit de ciocolaterii. La hotel am gasit si o harta unde erau indicate multe dintre ele, printre care si cele mai deosebite sau cele mai accesibile. Pretul unui Kg de praline varia de la 12 EUR la peste 40 EUR. Godiva este ceva de exceptie, unde se gasesc o multime de sortimente de praline de o calitate deosebita, iar aceasta se afla in piata centrala.

Fiind recunoscut si ca "Venetia Nordului", Brugge are foarte multe canale, ce contribuie la crearea unei ambiante romantice. O plimbare de 30 de minute cu barca, pe canalul central, costa 6,90 EUR.

In concluzie pot sa spun ca Brugge este pentru mine unul dintre cele mai frumoase orase din Europa.


Click pe fotografie pentru dimensiuni mai mari.








 

















































































Experienta Brugge ma duce cu gandul la: ciocolata, oras medieval, destinatie romantica, arhitectura, poduri.
 
Transport: Masina | aprox. 85 litri motorina | aprox. 1400 km (Freiburg, Germania - Brugge);   

Cazare: 
Hotel Ter Brughe 4* |  105 EUR / seara / camera + mic dejun; 
 
+ atmosfera deosebita si relaxanta, unicitatea orasului, multe sortimente de ciocolata;
- multi turisti

Revenire: Da  

Nota 10+

No comments:

Post a Comment