18 May 2011

Budapesta

Budapesta | Ungaria

Budapesta
La inceputul lunii mai 2010 ne-am hotarat sa mergem in Budapesta special pentru a vizita acest oras, nu doar pentru a trece prin el. Inflorise salcamul iar vremea a fost perfecta pentru plimbari foarte lungi si pentru o escapada in Viena. Este un oras care imi place foarte mult si fiind in apropiere, a doua zi am facut o scurta vizita centrului orasului, palatului Schönbrunn si parcului de distractii Prater.

In Budapesta mi s-a parut un trafic infernal. Sunt foarte multe strazi cu sens unic si daca intr-o intersectie vrei sa faci stanga, trebuie sa te incadrezi pe banda din dreapta ca sa faci un fel de U, virand ulterior de trei ori dreapta. Au multe locuri de parcare, care este gratuita in weekend si in fiecare zi intre 18:00- 8:00.

In final pot sa spun ca mi-a placut orasul, destul de curat, aerisit in centru, iar plimbarile pe faleza sunt foarte relaxante. Totusi nu simt nevoia sa revin prea curand, probabil voi fi mereu in trecere. Au fost patru zile relaxante, dar cred ca doar pentru Budapesta ar fi fost suficient un weekend. Este atat de aproape incat poate fi vizitat oricand acest oras.











Autobuz galben plutitor | Budapesta

































 Schönbrunn | Viena



 Gloriette - Schönbrunn | Viena


Budapesta


Experienta Budapesta ma duce cu gandul la: relaxare, poduri, plimbari, apus, salcam.

Transport: Masina | aprox.  120 litri motorina | aprox. 1800 km;  

Cazare: King's Hotel 3* |  68 EUR / seara / camera + mic dejun; 


Ce am vizitat: Palatul Parlamentului, Muzeul de Istorie, Podul cu Lanturi, Podul Libertatii, Podul Margareta.

+ aproape de Romania, obiective turistice;
- moneda, oamenii, limba, mancarea, hotii. 

Revenire: Da   

Nota 9

1 comment: