19 April 2011

In drum spre Elvetia

In drum spre Elvetia | Austria, Germania
Pentru Elvetia mi-am dorit sa am timp la dispozitie si sa nu ma axez pe marile orase. Ne-am decis sa organizam aceasta excursie cu o ocazie speciala, in octombrie 2009. Pe 14 octombrie am plecat la drum lung spre Elvetia. Seara am ajuns in Parndorf, o localitate de langa autostrada A4, aproape de Viena, unde este un outlet cu foarte multe marci, cu 150 de magazine (dupa cum spun ei; am pus aici un link catre o brosura realizata de ei).  Arata ca un mic orasel foarte cochet, cu cafenele si restaurante, iar seara este foarte frumos luminat. Apoi am plecat spre Viena, unde am si ramas peste noapte.

Urmatoarea zi am plecat spre Munchen, pe A1 spre Salzburg, iar dupa Linz a inceput partea mea preferata de autostrada. Sunt portiuni cu 3 benzi, peisaj foarte frumos si mai ales Landzeit, un restaurant de pe autostrada unde au mancare incredibil de buna. Noi preferam pe cele cu autoservire, care pot fi identificate pe o harta dintr-o brosura de-a lor care se gaseste la intrare la oricare dintre restaurantele lor, prin faptul ca in dreptul lor scrie "Markt" (aici am pus un link; apoi apasati pe Landzeit). 
In continuare am trecut in Germania, unde nu era limita de viteza pe autostrada ci era recomandata viteza de 130 km/h. Desi eram in octombrie a inceput sa ninga destul de puternic, devenind si mai frumos traseul. 
De la intrare in Munchen pana in centru se ajunge foarte usor si foarte rapid. Am lasat masina la o parcare privata din centru si am plecat in Marienplatz. Munchen a insemnat mereu pentru mine orasul cel mai potrivit pentru cumparaturi si orasul cu restaurantele si terasele cu cea mai placuta atmosfera. Mi-a placut foarte mult cand am mancat in ninsoare, in picioare, in frig, in piata Viktualienmarkt. Mi-a mai placut foarte mult metroul lor, castelul Nymphenburg si showroom-ul lor imens BMW. 
Seara am plecat spre Zell am See, unde am si dormit.

Urmatoarea zi am dedicat-o Salzburg-ului, deocamdata orasul meu preferat. Seara ne-am cazat pentru 2 nopti in Piesendorf. Am ales acest loc deoarece cu un an inainte am fost la ski in Kaprun si am decis sa stam tot aici in Piesendorf. Este un hotel incredibil de frumos,  locatie superba, al unei familii, unde toti sunt foarte prietenosi si dispusi sa te ajute in orice problema. 

Innsbruck a fost destinatia ulterioara. A fost socant sa vedem nameti de zapada pe drum dar acest lucru se intampla doar cand urcam foarte mult, in Innsbruck chiar ploua.  Este un oras  frumos, evident, unde poate mi-as dori sa locuiesc.

Toate aceste locatii au reprezentat inceputul unei excursii speciale, fiecare dintre ele contribuind in mod diferit la dobandirea unor experiente deosebite, pe care sper sa le mai intalnesc.

  Parndorf


Rathaus- Marienplatz | Munchen


 Viktualienmarkt | Munchen


 Salzburg





 Hotel Tannenhof | Piesendorf


 Piesendorf- vedere din camera

 




  In drum spre Innsbruck



 Innsbruck


Cazare: 
Viena: Hotel Eurostars Vienna 4* |  85 Euro / seara / camera + mic dejun + parcare;
Zell am See: Landhotel Martha 4*  | 58 Euro / seara / camera + mic dejun; 
Piesendorf:  Wohlfühlhotel Tannenhof 3* | 88 Euro / seara / camera + demipensiune.

Revenire: Da  

Nota 9 | Munchen, Zell am See, Innsbruck
Nota 10 | Salzburg, Piesendorf
 

3 comments:

  1. Prima poza e de inramat si pus pe perete :)

    ReplyDelete
  2. :D Multumesc Ioana. Sa stii ca i-am dat si apa inainte ca sa stea asa frumos la poza. :))

    ReplyDelete
  3. Ma gandeam ca a primit ea ceva de sta asa frumos :)

    ReplyDelete