19 January 2011

Madrid

Madrid | Spania


Aceasta destinatie a fost realizata cu un singur scop, de a vedea stadionul Santioago Bernabeu. De fapt intreaga excursie a fost cu acest scop. Spun intreaga excursie deoarece am vrut  neaparat ca in 3 zile sa ne facem o idee despre Milano si sa vedem stadionul din Madrid. In ceea ce priveste Milano, a fost in regula, pentru ca nu am fost foarte incantati, insa Madrid este o alta poveste. Este superb. In primul rand, eu am ramas foarte placut surprinsa de aeroportul lor international, Barajas. Am fost socata cat de mare putea sa fie. Intr-o oarecare masura ma bucur ca am avut atat de putin timp, deoarece avem motiv sa ne intoarcem pentru a vedea mai mult decat o greva si pentru a vizita acest oras superb. 

Experienta Madrid ma duce cu gandul la: aeroport, stadion, greva. 

Transport: Easy Jet | 90 Euro/ persoana;

Cazare: Petit Palace Alcala Torre 4* | 155 Euro/ seara / camera - fara mic dejun;

Ce am vizitat: Santiago Bernabeu, Palatul Regal, Plaza de Colon.

+ artitectura, parcuri, clima, transportul in comun, strazi largi, curatenie;
- nu cunosc foarte multi spanioli limba engleza.

Revenire: Da

Nota 9



No comments:

Post a Comment